ТЕОРЕТИЧНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИХОВАНЦІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.65Ключові слова:
: життєва компетентність, діти з особливими освітніми потребами, навчально-виховний комплекс, соціалізація, науково-дослідна робота, модель, компоненти, реабілітаціяАнотація
Стаття присвячена особливостям формування життєвої компетентності дітей з особливими освітніми потребами в умовах спеціальних інтернатних закладів. Висвітлені основні питання, які пов’язані з вивченням специфіки формування життєвої компетентності у вихованців з особливими освітніми потребами Представлено розробку моделі формування життєвої компетентності вихованців інтернатних закладів, яка складається з цільового, змістовно-процесуального та критеріально-оціночного компонентів. Проаналізовано зміст, основні завдання, структуру блоків виділених в моделі формування життєвої компетентності. Визначеноосновні напрями роботи на вирішення завдань.