ТЕОРЕТИЧНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИХОВАНЦІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Автор(и)

  • Тетяна Калініна

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.65

Ключові слова:

: життєва компетентність, діти з особливими освітніми потребами, навчально-виховний комплекс, соціалізація, науково-дослідна робота, модель, компоненти, реабілітація

Анотація

Стаття присвячена особливостям формування життєвої компетентності дітей з особливими освітніми потребами в умовах спеціальних інтернатних закладів. Висвітлені основні питання, які пов’язані з вивченням специфіки формування життєвої компетентності у вихованців з особливими освітніми потребами Представлено розробку моделі формування життєвої компетентності вихованців інтернатних закладів, яка складається з цільового, змістовно-процесуального та критеріально-оціночного компонентів. Проаналізовано зміст, основні завдання, структуру блоків виділених в моделі формування життєвої компетентності. Визначеноосновні напрями роботи на вирішення завдань.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

, Т. К. (2021). ТЕОРЕТИЧНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИХОВАНЦІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(14), 238-245. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.65