МЕТОДИКА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ВИВЧЕННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ПІДЛІТКІВ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.64Ключові слова:
психолого-педагогічна діагностика, діти підліткового віку (підлітки), інклюзивно-ресурсний центр, навчально-діагностичний експеримент, навчуваність, діагностичне завдання, нормативний інтелектуальний розвиток, порушення інтелектуального розвитку легкого ступеняАнотація
У статті висвітлюються результати апробації добірки завдань для диференційної психолого-педагогічної діагностики нормативного інтелектуального розвитку та порушення інтелектуального розвитку легкого ступеня у дітей підліткового віку. Запропонована діагностична методика побудована на засадах навчального експерименту і передбачає якісний аналіз виконання завдань обстежуваними. Основним критерієм оцінки інтелектуального розвитку є навчуваність, особливості якої дозволяють більш чи менш успішно використовувати обстежуваними допомогу для успішного виконання завдання.