МОТИВАЦІЙНІ ДЕТЕРМІНАНТИ РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКІВ З КОГНІТИВНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.61Ключові слова:
мотиваційна діяльність, когнітивні порушення, діти з затримкою психічного розвитку (ЗПР), діти з розладами аутистичного спектру (РАС), діти з гіперактивним розладом з дефіцитом уваги (ГРДУ)Анотація
У статті робиться спроба у загальних рисах викласти основні мотиваційні чинники розвитку дітей, що мають когнітивні порушення (діти з затримкою психічного розвитку, розладами аустистичного спектра, гіперактивним розладом з дефіцитом уваги). На основі теоретичних даних автором узагальнено дані щодо особливостей порушень когнітивного розвитку, які характеризуються неоднорідністю та поліморфністю порушень емоційно-вольової та пізнавальної сфер. Окреслено основні теоретичні та експериментальні здобутки наукових досліджень, що стосуються аспектів проблеми мотивації діяльності, навчання і розвитку особистості дітей з когнітивними порушеннями.