ОСОБЛИВОСТІ ДОВІЛЬНОЇ РЕГУЛЯЦІЇ ЕМОЦІЙ У ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i15.6Ключові слова:
довільна регуляція емоцій, затримка психічного розвитку, дошкільники.Анотація
У статті розкрито поняття довільної регуляції емоцій та здійснено теоретичний аналіз наукових джерел щодо особливостей емоційного розвитку дітей із затримкою психічного розвитку. На основі експериментального дослідження висвітлено особливості довільної регуляції емоцій у дошкільників із затримкою психічного розвитку та визначено рівні її сформованості. Встановлено взаємозв’язок розвитку усвідомлення власних емоцій дітьми із затримкою психічного розвитку та їхньою здатністю орієнтуватися в емоційній реальності і умінні контролювати власні емоції.