ОСОБЛИВОСТІ ДОВІЛЬНОЇ РЕГУЛЯЦІЇ ЕМОЦІЙ У ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ

Автор(и)

  • Наталія Баташева Інститут спеціальної педагогіки і психологіїімені Миколи Ярмаченка НАПН України https://orcid.org/0000-0002-2685-2258

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i15.6

Ключові слова:

довільна регуляція емоцій, затримка психічного розвитку, дошкільники.

Анотація

У статті розкрито поняття довільної регуляції емоцій та здійснено теоретичний аналіз наукових джерел щодо особливостей емоційного розвитку дітей із затримкою психічного розвитку. На основі експериментального дослідження висвітлено особливості довільної регуляції емоцій у дошкільників із затримкою психічного розвитку та визначено рівні її сформованості. Встановлено взаємозв’язок розвитку усвідомлення власних емоцій дітьми із затримкою психічного розвитку та їхньою здатністю орієнтуватися в емоційній реальності і умінні контролювати власні емоції.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

, Н. Б. (2021). ОСОБЛИВОСТІ ДОВІЛЬНОЇ РЕГУЛЯЦІЇ ЕМОЦІЙ У ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(15), 25-37. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i15.6