ІНДИВІДУАЛЬНА ОСВІТНЯ ТРАЄКТОРІЯ ДИТИНИ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ: ПРАКТИЧНІ КРОКИ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.58Ключові слова:
індивідуальна освітня траєкторія, індивідуальний освітній маршрут, індивідуальна програма розвитку, діти з особливими потребами, діти з порушеннями інтелектуального розвитку, інклюзивна освітаАнотація
Метою даної статті є ознайомлення читачів з необхідністю реалізації індивідуальної освітньої траєкторії дитини з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах інклюзивного навчання. А також, визначення практичних кроків щодо розроблення індивідуальної програми розвитку. Автором презентовані практичні рекомендації щодо створення індивідуальної програми розвитку, визначено принципи педагогічної діяльності, спрямованої на підтримку сім’ї, що виховує дитину з особливими освітніми потребами.
Подана інформація стане у нагоді практичним працівникам, батькам та студентам педагогічних вузів.