ІНДИВІДУАЛЬНА ОСВІТНЯ ТРАЄКТОРІЯ ДИТИНИ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ: ПРАКТИЧНІ КРОКИ

Автор(и)

  • Наталія Ярмола

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.58

Ключові слова:

індивідуальна освітня траєкторія, індивідуальний освітній маршрут, індивідуальна програма розвитку, діти з особливими потребами, діти з порушеннями інтелектуального розвитку, інклюзивна освіта

Анотація

Метою даної статті є ознайомлення читачів з необхідністю реалізації індивідуальної освітньої траєкторії дитини з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах інклюзивного навчання. А також, визначення практичних кроків  щодо розроблення індивідуальної програми розвитку. Автором презентовані практичні рекомендації щодо створення індивідуальної програми розвитку, визначено принципи педагогічної діяльності, спрямованої на підтримку сім’ї, що виховує дитину з особливими освітніми потребами.

Подана інформація стане у нагоді практичним працівникам, батькам та студентам педагогічних вузів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

, Н. Я. (2021). ІНДИВІДУАЛЬНА ОСВІТНЯ ТРАЄКТОРІЯ ДИТИНИ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ: ПРАКТИЧНІ КРОКИ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(14), 195-201. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.58