АСПЕКТИ СУПРОВОДУ В ОСВІТІ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Автор(и)

  • Оксана Федоренко

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.56

Ключові слова:

особливі освітні потреби, адаптації, модифікації, супровід, підтримка

Анотація

Узагальнено аспекти формування супроводу та існуючі механізми, які  розкривають особливості підтримки в освіті учнів з особливими освітніми потребами. Виявлено, що в педагогічному полі зарубіжні та українські практики не одностайні в розумінні механізмів підтримки учнів з особливими освітніми потребами. Не рідко діти з особливими освітніми потребами отримують увесь «набір» механізмів підтримки. Індикатори, що визначають інструменти та перебіги підтримки на різних рівнях – відсутні. Відзначено про необхідність у розробленні інструментів та ефективного перебігу підтримки учнів з особливими освітніми потребами, керуючись ефективним досвідом, що є в основі розвитку теорії й практики супроводу, спираючись на розуміння потреб через особливості в основних сферах розвитку дитини й вплив доступного освітнього середовища.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

, О. Ф. (2021). АСПЕКТИ СУПРОВОДУ В ОСВІТІ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(14), 180-186. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.56