АСПЕКТИ СУПРОВОДУ В ОСВІТІ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.56Ключові слова:
особливі освітні потреби, адаптації, модифікації, супровід, підтримкаАнотація
Узагальнено аспекти формування супроводу та існуючі механізми, які розкривають особливості підтримки в освіті учнів з особливими освітніми потребами. Виявлено, що в педагогічному полі зарубіжні та українські практики не одностайні в розумінні механізмів підтримки учнів з особливими освітніми потребами. Не рідко діти з особливими освітніми потребами отримують увесь «набір» механізмів підтримки. Індикатори, що визначають інструменти та перебіги підтримки на різних рівнях – відсутні. Відзначено про необхідність у розробленні інструментів та ефективного перебігу підтримки учнів з особливими освітніми потребами, керуючись ефективним досвідом, що є в основі розвитку теорії й практики супроводу, спираючись на розуміння потреб через особливості в основних сферах розвитку дитини й вплив доступного освітнього середовища.