ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ ОСНОВИ ВИЯВЛЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЛЕКСИЧНОГО КОМПОНЕНТУ МОВЛЕННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ

Автор(и)

  • Людмила Трофименко

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.55

Ключові слова:

мовленнєві механізми, тяжкі порушення мовлення, учні молодших класів, лексична компетентність, діагностика

Анотація

У статті викладено теоретичний аналіз проблеми опанування лексичної складової мовлення, означено шляхи діагностики у контексті психолінгвістичного підходу до методики виявлення особливостей усного мовлення молодших школярів, окреслено практичний інструментарій.

Первинний недорозвиток мовлення у дітей молодшого шкільного віку зумовлює специфічні особливості опанування усного та писемного мовлення, стає причиною навчальних труднощів під час оволодіння розумовими операціями з мовними знаками, такими як порівняння, співставлення, узагальнення, рівень розвитку яких є критерієм оцінювання як словника, так і інших складових, і які є необхідними для теоретичного вивчення мови у школі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

, Л. Т. (2021). ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ ОСНОВИ ВИЯВЛЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЛЕКСИЧНОГО КОМПОНЕНТУ МОВЛЕННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(14), 175-180. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.55