РОЗВИТОК СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ В НЕЗАЛЕЖНІЙ УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.54Ключові слова:
спеціальна освіта, діти з особливими потребами, діти з особливими освітніми потребами, інклюзивна освіта, інклюзивне навчання, реформування освітньої галузі, інноваційний розвиток освіти, інноваційні технології навчанняАнотація
У статті розглянуто розвиток спеціальної освіти в незалежній Україні. Метою статті є здійснення історико-педагогічного аналізу розвитку системи спеціальної освіти в незалежній Україні. Автори розкривають особливості розвитку та удосконалення системи спеціальної освіти в Україні шляхом аналізу, порівняння, систематизації та узагальнення. Автори статті стисло характеризують три складові системи освіти осіб з особливими потребами: здобутки, проблеми і шляхи розбудови, а також розглядають основні тенденції сучасного реформування спеціальної освіти в Україні, а саме інклюзивну освіту як найбільш значущий інноваційний рух в освіті ХХ століття.