РОЗВИТОК СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ В НЕЗАЛЕЖНІЙ УКРАЇНІ

Автор(и)

  • Микола Супрун
  • Володимир Шевченко

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.54

Ключові слова:

спеціальна освіта, діти з особливими потребами, діти з особливими освітніми потребами, інклюзивна освіта, інклюзивне навчання, реформування освітньої галузі, інноваційний розвиток освіти, інноваційні технології навчання

Анотація

У статті розглянуто розвиток спеціальної освіти в незалежній Україні. Метою статті є здійснення історико-педагогічного аналізу розвитку системи спеціальної освіти в незалежній Україні. Автори розкривають особливості розвитку та удосконалення системи спеціальної освіти в Україні шляхом аналізу, порівняння, систематизації та узагальнення. Автори статті стисло характеризують три складові системи освіти осіб з особливими потребами: здобутки, проблеми і шляхи розбудови, а також розглядають основні тенденції сучасного реформування спеціальної освіти в Україні, а саме інклюзивну освіту як найбільш значущий інноваційний рух в освіті ХХ століття.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

, М. С., & Володимир Шевченко. (2021). РОЗВИТОК СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ В НЕЗАЛЕЖНІЙ УКРАЇНІ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(14), 164-175. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.54