АЛГОРИТМІЗАЦІЯ І ПРОГРАМУВАННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Автор(и)

  • Ніна Скубак
  • Олександр Скубак

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.53

Ключові слова:

уроки інформатики, програмування, діти з особливими потребами

Анотація

У статті висвітлено педагогічний досвід організації і проведення уроків інформатики для учнів з порушеннями слуху, затримкою психічного розвитку, розладами аутичного спектру та формування у них інфорціційно-комунікативної компетентності в умовах навчання в спеціальній школі. Представлено використовувані педагогічні і дидактичні технології адаптацій та модифікацій навчального матеріалу з урахуванням особливостей сприймання учнів з особливими освітніми потребами.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

, Н. С., & Олександр Скубак. (2021). АЛГОРИТМІЗАЦІЯ І ПРОГРАМУВАННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(14), 159-164. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.53