ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ГОТОВНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ З АУТИСТИЧНИМИ ПОРУШЕННЯМИ ДО НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Юлія Почкун

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.52

Ключові слова:

аутизм, розлади аутистичного спектру, пізнавальна готовність, навчальна діяльність, готовність до школи

Анотація

У статті проаналізовано наукові дослідження з проблеми пізнавальної готовності до навчальної діяльності дітей з аутистичними розладами та описано особливості освітнього процесу в Україні. Виявлено, що на сьогодні психолого-педагогічна корекція розвитку аутизму не має однозначності й узгодженості щодо технологій та методик, які б допомагали ефективно долати порушення аутичного спектру та сприяли ефективній підготовці аутистичних дітей до навчання. Визначено, критерії стану пізнавальної готовності дошкільників з аутистичними порушеннями. Доведено, що формування стану пізнавальної готовності до навчання дошкільників з аутизмом є важливим фактором реалізації особистісного потенціалу аутистичної дитини.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

, Ю. П. (2021). ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ГОТОВНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ З АУТИСТИЧНИМИ ПОРУШЕННЯМИ ДО НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(14), 153-159. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.52