ПЕДАГОГІЧНА ДІАГНОСТИКА ГОТОВНОСТІ ДИТИНИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО НАВЧАННЯ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ ЗАКЛАДІ

Автор(и)

  • Ірина Омельянович

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.50

Ключові слова:

інклюзія, інклюзивна освіта, готовність до шкільного навчання, первинна педагогічна скринінг-діагностика

Анотація

У статті представлено первинну педагогічну скринінг-діагностику готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання в інклюзивному освітньому закладі, яка дасть можливість корекційному педагогу (асистенту вчителя) визначити спроможність дитини навчатися в інклюзивному просторі. Запропонована педагогічна діагностика розроблена на основі узагальнення наявних педагогічних досліджень з проблеми готовності дитини до навчання у школі. Розглянуто блоки завдань, які допоможуть педагогу виявити прогалини в знаннях дітей і, відповідно до отриманих результатів скринінг-діагностики, враховувати їх при складанні індивідуальної навчальної програми. Визначені критерії оцінювання дадуть можливість педагогу виявити рівень виконання кожного завдання з поданих блоків і спланувати корекційно- виховну роботу на початку шкільного навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

, І. О. (2021). ПЕДАГОГІЧНА ДІАГНОСТИКА ГОТОВНОСТІ ДИТИНИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО НАВЧАННЯ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ ЗАКЛАДІ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(14), 139-148. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.50