ПЕДАГОГІЧНА ДІАГНОСТИКА ГОТОВНОСТІ ДИТИНИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО НАВЧАННЯ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ ЗАКЛАДІ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.50Ключові слова:
інклюзія, інклюзивна освіта, готовність до шкільного навчання, первинна педагогічна скринінг-діагностикаАнотація
У статті представлено первинну педагогічну скринінг-діагностику готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання в інклюзивному освітньому закладі, яка дасть можливість корекційному педагогу (асистенту вчителя) визначити спроможність дитини навчатися в інклюзивному просторі. Запропонована педагогічна діагностика розроблена на основі узагальнення наявних педагогічних досліджень з проблеми готовності дитини до навчання у школі. Розглянуто блоки завдань, які допоможуть педагогу виявити прогалини в знаннях дітей і, відповідно до отриманих результатів скринінг-діагностики, враховувати їх при складанні індивідуальної навчальної програми. Визначені критерії оцінювання дадуть можливість педагогу виявити рівень виконання кожного завдання з поданих блоків і спланувати корекційно- виховну роботу на початку шкільного навчання.