ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ КОМПОНЕНТИ У РОЗВ’ЯЗАННІ ПИТАННЯ РОЗЛАДІВ ЧИТАННЯ У ДІТЕЙ З ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ

Автор(и)

  • Аліна Логінова

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.46

Ключові слова:

читання, розлади читання, фонетико-фонематичний недорозвиток мовлення, діти старшого дошкільного віку, фонематичні процеси, фонетичний бік мовлення, навичка читання, психолінгвістичний компонент

Анотація

У статті визначено актуальність логопедичної допомоги дітям старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення з метою пропедевтики в молодшому шкільному віці стійких розладів читання. На основі аналізу наукових праць розкрито сучасні дослідження стану психолінгвістичних компонентів навички читання у дітей молодшого шкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення (у анамнезі) і представлено статистичні дані.  Теоретично обґрунтовано методику діагностики стану сформованості психолінгвістичних компонентів, що обумовлюють функціонування аналізаторних систем, які забезпечують процес читання у дітей. Розглянуто особливості змісту і принципи добору завдань до методики діагностики.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

, А. Л. (2021). ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ КОМПОНЕНТИ У РОЗВ’ЯЗАННІ ПИТАННЯ РОЗЛАДІВ ЧИТАННЯ У ДІТЕЙ З ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(14), 115-122. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.46