ДО ПИТАННЯ СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТРОРІ

Автор(и)

  • Андрій Лапін

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.44

Ключові слова:

педагогічна система, інклюзивне навчання і виховання, психолого- педагогічна підтримка, асистент вихователя, діти з особливими освітніми потребами, індивідуальний план розвитку, корекційно-розвивальна програма, сенсорний розвиток

Анотація

В умовах сьогодення проблема організації системи корекційно-розвивального навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами у інклюзивному закладі дошкільної освіти полягає у забезпеченні рівного доступу до освіти всіх дітей, а особливо тих, які потребують створення спеціальних умов для виховання, корекційного навчання та розвитку особистості. У статті висвітлено умови та шляхи підвищення якості навчально-виховного процесу дітей з особливими освітніми потребами засобами сенсорної та ігрової діяльності у форматі інклюзивного навчання. Розглянуто коло питань стосовно визначення напрямів та організації психолого-педагогічними працівниками сенсорно-ігрової діяльності дітей з метою запобігання психотравмуючих ситуацій в процесі входження дитини з особливими освітніми потребами в загальноосвітнє дошкільне середовище та дитячий колектив.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

, А. Л. (2021). ДО ПИТАННЯ СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТРОРІ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(14), 103-109. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.44