КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В СИСТЕМІ РОБОТИ ТИФЛОПЕДАГОГА
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.43Ключові слова:
корекційно-розвиткова робота, діти з порушеннями зору, інноваційні технології, тифлопедагог, технології проектів, технології диференціального підходу, інформаційно-комунікативні технології, здоров’язбережувальні технологіїАнотація
У статті розкрито особливості застосування в системі роботи тифлопедагога корекційно-розвиткових технологій. На сучасному етапі розвитку спеціальної освіти в Україні фахівці ведуть пошук ефективних технологій, які допоможуть зміцнити здоров’я дітей з порушеннями зору, відновити їх працездатність, сприяти їх успішній інтеграції в суспільство. Діти з порушеннями зору мають особливі потреби як медичного, так і психологічного плану. Обґрунтовано вибір інноваційних освітніх технологій: технології проектів, диференційованого підходу, інформаційно-комунікативних та здоров’язбережувальних технологій.