КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В СИСТЕМІ РОБОТИ ТИФЛОПЕДАГОГА

Автор(и)

  • Віра Купрас

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.43

Ключові слова:

корекційно-розвиткова робота, діти з порушеннями зору, інноваційні технології, тифлопедагог, технології проектів, технології диференціального підходу, інформаційно-комунікативні технології, здоров’язбережувальні технології

Анотація

У статті розкрито особливості застосування в системі роботи тифлопедагога корекційно-розвиткових технологій. На сучасному етапі розвитку спеціальної освіти в Україні фахівці ведуть пошук ефективних технологій, які допоможуть зміцнити здоров’я дітей з порушеннями зору, відновити їх працездатність, сприяти їх успішній інтеграції в суспільство. Діти з порушеннями зору мають особливі потреби як медичного, так і психологічного плану. Обґрунтовано вибір інноваційних освітніх технологій: технології проектів,  диференційованого  підходу, інформаційно-комунікативних та здоров’язбережувальних технологій.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

, В. К. (2021). КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В СИСТЕМІ РОБОТИ ТИФЛОПЕДАГОГА. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(14), 96-103. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.43