СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИКОРИСТАННЯ ОЗДОРОВЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ У РОБОТІ З ДІТЬМИ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.40Ключові слова:
діти із розумовою відсталістю, оздоровчі технології, здоров’я, здоровий спосіб життя, спеціальний освітній закладАнотація
У статті розкрито напрями реалізації оздоровчих технологій для дітей із розумовою відсталістю в умовах спеціального освітнього закладу. Визначено чинники, які негативно впливають на стан здоров’я дітей означеної нозології. Обґрунтовано сучасні підходи до використання оздоровчих технологій в галузі спеціальної освіти, які визначено як цілісний комплекс взаємопов’язаних організаційних, педагогічних дій та психолого- педагогічного супроводу, об’єднаних спільною метою – сприяти всебічному розвитку особистості дітей із розумовою відсталістю. Констатується, що оздоровчі технології уявляють собою єдиний ціннісний та інструментальний простір життя дитини в школі, вдома та в соціумі.