ВИКОРИСТАННЯ МУЗИКОТЕРАПІЇ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Наталія Квітка

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.39

Ключові слова:

музикотерапія, інклюзивне середовище, заклад дошкільної освіти, діти з особливими освітніми потребами

Анотація

Музикотерапія в інклюзивному середовищі закладу дошкільної освіти може слугувати методом, який використовує музику як засіб мобілізації інтелектуальних, емоційних, рухових, мовленнєвих та інших функціональних можливостей організму дитини. Вона спрямована на допомогу музичним керівникам, терапевтам, психологам, вихователям та асистентам стимулювати й коригувати розвиток дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами.

Програма розвитку дошкільників з особливими потребами «Музикотерапія» складається з корекційно-розвиткової програми та методичних рекомендацій, в яких подаються зміст програми, особливості розвитку дітей з особливими освітніми потребами дошкільного віку у процесі сприймання музики, види корекційно-розвиткової роботи, організацію та зразки занять з використанням певних напрямів музики та рекомендованими музичними творами.

Програма не містить вимог щодо результатів корекційно-розвиткової роботи. При цьому дуже важливо досягти особистісних змін завдяки індивідуальному підходу до кожної дитини; акцентувати увагу в процесі художньої та музично-практичної діяльності на терапевтичному впливі; допомогти вибудувати зв’язок між видами корекційно-розвиткової роботи і станом здоров’я дитини; збудувати таку співпрацю та співтворчість між дитиною і терапевтом, за якої досягаються поставлені мета і завдання музикотерапії. Як приклад пропонуємо для ознайомлення частину програми і приклад заняття.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

, Н. К. (2021). ВИКОРИСТАННЯ МУЗИКОТЕРАПІЇ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(14), 69-76. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.39