ОСОБЛИВОСТІ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ ДО ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК СПІЛКУВАННЯ У ГЛУХИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ БІМОДАЛЬНОГО БІЛІНГВІЗМУ

Автор(и)

  • Дробот Олена

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.37

Ключові слова:

: педагогічна технологія, навички спілкування, глухий дошкільник, бімодально-білінгвальний підхід, мовний тип родин, словесно мовні та жестомовні родини

Анотація

У даній статті розглянуті положення технологічного підходу в педагогіці. Проаналізовано поняття «технологія», визначено поняття «педагогічна технологія», його сутність, критерії, принципи розроблення та ін. Розкриті рівні використання педагогічної технології.

За результатами теоретичного аналізу проблеми розглянуто й науково обґрунтовано педагогічну технологію формування навичок спілкування глухих дошкільників засобами бімодального білінгвізму.

Встановлено, що використання такої технології забезпечило прогресивну динаміку показників сформованості системи навичок спілкування. Зміст і засоби педагогічного впливу, розробленої технології спроектовано таким чином аби враховувати: актуальний стан соціально-комунікативного розвитку глухої дитини; мовний тип родини; природу функціонування порушеної функції; компенсаторні та ресурсні можливості збережених функцій дитини; вікові закономірності розвитку дитини в дошкільному віці.

Доведено ефективність застосування технології для досягнення прогресивних змін у формуванні системи навичок спілкування у глухих дітей з жестомовних та словесномовних родин на рівні дітей з родин бімодально-білінгвального типу.

З’ясовано, що перспективним напрямом подальших наукових досліджень є розроблення науково-методичних засад білінгвального підходу до організації навчально- виховного процесу в закладах дошкільної освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

, Д. О. (2021). ОСОБЛИВОСТІ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ ДО ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК СПІЛКУВАННЯ У ГЛУХИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ БІМОДАЛЬНОГО БІЛІНГВІЗМУ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(14), 52-60. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.37