ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.35Ключові слова:
«методологія», філософсько-педагогічна антропологія; філософсько-педагогічний екзистенціалізм; філософсько-педагогічна феноменологія; філософсько-педагогічна герменевтика; філософсько-педагогічна синергетика, інклюзивне навчання учнів, професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школиАнотація
Автором публікації виокремлено та обґрунтовано філософсько-педагогічні напрями у системі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до інклюзивного навчання учнів, застосовуючи наступні методи: пошуково-бібліографічний, системний аналіз, вивченням словників, енциклопедій, Інтернет-ресурсів, авторефератів, дисертацій, досвіду провідних учених у цій галузі. Дослідниця дійшла висновку, що професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи до інклюзивного навчання учнів повинна ґрунтуватися на філософсько-педагогічній методології.