ЗАРОДЖЕННЯ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ В ПОЛЬЩІ (ХVIII – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ)

Автор(и)

  • Шевченко В.М.

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i15.31

Ключові слова:

спеціальна педагогіка, спеціальна освіта, порушення інтелекту, діти з інтелектуальними порушеннями в Польщі, освітня політика, форми виховання та догляду за дітьми з інтелектуальними порушеннями

Анотація

У статті  в хронологічному порядку висвітлено зародження спеціальної освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями в Польщі. Автор аналізує соціальний статус, спосіб життя, форми догляду, навчання та виховання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку від найдавніших часів до початку ХХ століття. У статті стисло охарактеризовано діяльність вчених, недержавних товариств для допомоги дітям з порушеннями інтелектуального розвитку та  зміни, які відбувалися в цьому напрямку в Польщі у зв’язку зі зміною соціально-політичних ситуацій в країні.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

, Ш. В. (2021). ЗАРОДЖЕННЯ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ В ПОЛЬЩІ (ХVIII – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ). Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(15), 333-346. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i15.31