ЗАРОДЖЕННЯ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ В ПОЛЬЩІ (ХVIII – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ)
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i15.31Ключові слова:
спеціальна педагогіка, спеціальна освіта, порушення інтелекту, діти з інтелектуальними порушеннями в Польщі, освітня політика, форми виховання та догляду за дітьми з інтелектуальними порушеннямиАнотація
У статті в хронологічному порядку висвітлено зародження спеціальної освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями в Польщі. Автор аналізує соціальний статус, спосіб життя, форми догляду, навчання та виховання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку від найдавніших часів до початку ХХ століття. У статті стисло охарактеризовано діяльність вчених, недержавних товариств для допомоги дітям з порушеннями інтелектуального розвитку та зміни, які відбувалися в цьому напрямку в Польщі у зв’язку зі зміною соціально-політичних ситуацій в країні.