ДОПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ЯК ОДНА З УМОВ СОЦІАЛІЗАЦІЇ УЧНІВ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ

Автор(и)

  • Чеботарьова О.В.

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i15.30

Ключові слова:

допрофесійна підготовка, професійно-трудове навчання, соціально-професійна орієнтація, учні з порушеннями інтелектуального розвитку

Анотація

У статті представлено науково-методичні підходи щодо здійснення допрофесійної підготовки учнів з порушеннями інтелектуального розвитку у закладах загальної середньої освіти, окреслено основні освітні та корекційно-розвивальні завдання професійно-трудового навчання учнів 5-10 класів в сучасних умовах реформування освіти. Розглянуто основні профілі професійного-трудового навчання старшокласників з порушеннями інтелектуального розвитку. Представлено соціально-професійну орієнтацію як важливий напрям допрофесійної підготовки учнів з інтелектуальними порушеннями. Розглянуто модель компетентнісно спрямованого професійно-трудового навчання школярів у спеціальних закладах загальної середньої освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

, Ч. О. (2021). ДОПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ЯК ОДНА З УМОВ СОЦІАЛІЗАЦІЇ УЧНІВ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(15), 324-333. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i15.30