ТЕХНОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ КОРЕКЦІЙНО-АБІЛІТАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ З ДІТЬМИ З ПОРУШЕННЯМИ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ НЕМОВЛЯЧОГО ТА РАННЬОГО ВІКУ

Автор(и)

  • Ірина Гладченко Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v2i25.257

Ключові слова:

корекційно-абілітаційна взаємодія, діти раннього віку, діти з порушеннями психофізичного розвитку, раннє втручання, соціалізація

Анотація

З урахуванням важливості якісної дошкільної освіти, що розглядається як інвестиція держави у людський капітал, раннє втручання та психолого-педагогічний супровід дітей з порушеннями психофізичного розвитку постають пріоритетними.

У статті висвітлено питання підвищення ефективності ранньої корекційно-абілітаційної допомоги дітям з порушеннями психофізичного розвитку щодо формування у них соціально-адаптивних навичок взаємодії з соціальним середовищем.

Окреслено потреби дітей у педагогічній підтримці та проаналізовано причини їх виникнення, особливості прояву.

Розглянуто шляхи оптимізації корекційно-абілітаційної взаємодії та методи й прийоми корекційно-абілітаційної взаємодії в діаді «дитина-дорослий», що надає можливість здійснювати підтримку та супровід відповідно до визначених потреб.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-12

Як цитувати

Гладченко, І. (2024). ТЕХНОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ КОРЕКЦІЙНО-АБІЛІТАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ З ДІТЬМИ З ПОРУШЕННЯМИ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ НЕМОВЛЯЧОГО ТА РАННЬОГО ВІКУ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 2(25), 71-92. https://doi.org/10.33189/epsn.v2i25.257