ТЕХНОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ КОРЕКЦІЙНО-АБІЛІТАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ З ДІТЬМИ З ПОРУШЕННЯМИ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ НЕМОВЛЯЧОГО ТА РАННЬОГО ВІКУ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v2i25.257Ключові слова:
корекційно-абілітаційна взаємодія, діти раннього віку, діти з порушеннями психофізичного розвитку, раннє втручання, соціалізаціяАнотація
З урахуванням важливості якісної дошкільної освіти, що розглядається як інвестиція держави у людський капітал, раннє втручання та психолого-педагогічний супровід дітей з порушеннями психофізичного розвитку постають пріоритетними.
У статті висвітлено питання підвищення ефективності ранньої корекційно-абілітаційної допомоги дітям з порушеннями психофізичного розвитку щодо формування у них соціально-адаптивних навичок взаємодії з соціальним середовищем.
Окреслено потреби дітей у педагогічній підтримці та проаналізовано причини їх виникнення, особливості прояву.
Розглянуто шляхи оптимізації корекційно-абілітаційної взаємодії та методи й прийоми корекційно-абілітаційної взаємодії в діаді «дитина-дорослий», що надає можливість здійснювати підтримку та супровід відповідно до визначених потреб.