СУЧАСНІ ПОГЛЯДИ НА ПРОБЛЕМУ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ

Автор(и)

  • Андрій Боярчук Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i24.238

Ключові слова:

супровід, психологічний супровід дитина з особливими освітніми потребами, психолого-педагогічний супровід

Анотація

У статті розкрито теоретичні питання психологічного супроводу. Публікацію присвячено актуальній у психології проблемі психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Розкрито зміст основних наукових досліджень стосовно супроводу та які чинники та фактори на нього впливають.

У статті проаналізовано сучасні дослідження проблеми психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Зроблено висновки, що зараз розвиток досліджень стосовно даної проблеми знаходиться на належному рівні.

Теоретично проаналізовано проблему психологічного супроводу в умовах інтегрованого навчання дітей з ООП. Визначено й вивчено особливості соціальної ситуації розвитку дітей з ООП. Визначено шляхи оптимізації соціальної ситуації розвитку дітей з ООП в процесі психологічного супроводу в умовах інтегрованого навчання.

Розкрито, що психологічний супровід молодших школярів з ООП має здійснюватися за такими напрямами: надання психокорекційної та психопрофілактичної допомоги дитині за індивідуальною програмою, складеною на підставі всебічного діагностичного обстеження; пояснення педагогам і батькам специфіки психічного розвитку дитини з ООП; психологічне консультування батьків; забезпечення сприятливого психологічного клімату в інтегрованому класі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-22

Як цитувати

Боярчук, А. (2024). СУЧАСНІ ПОГЛЯДИ НА ПРОБЛЕМУ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(24), 33-48. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i24.238