ВИКОРИСТАННЯ НЕВЕРБАЛЬНИХ ЗАСОБІВ КОМУНІКАЦІЇ НА ЗАНЯТТЯХ З ДІТЬМИ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i19.195Ключові слова:
діти з порушеннями інтелектуального розвитку, невербальні засоби комунікації, розвиток мовлення, корекційна роботаАнотація
У статті розглядається питання вивчення використання невербальних засобів комунікації на заняттях з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку. Теоретичне вивчення спеціальної психолого-педагогічної літератури дозволило зробити висновок, що питання формування та застосування невербальних засобів в процесі розвитку мовленнєвої діяльності дітей даної нозології залишається недостатньо висвітленим.
Подано основні напрямки корекційно-розвиткової роботи з формування правильного розуміння як вербальних, так і невербальних засобів комунікації. Розкрито значення невербальних засобів в роботі з розвитку мовлення молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку.
У висновках статті зазначено, що правильно побудована корекційна робота з використанням невербальних засобів комунікації є одним з перспективних шляхів активізації мовленнєвої діяльності та успішної соціалізації дітей.
Завантаження
