ІЗ ІСТОРІЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Ковбич-Онищук Г.К.
  • Супрун М.О.

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i15.17

Ключові слова:

інклюзивна освіта, включена освіта, діти з особливими потребами, соціалізація, загальноосвітні школи, професійна підготовка педагогів

Анотація

Стаття присвячена проблемі організації інклюзивного навчання в Україні. Розглядаються особливості, переваги і законодавча база процесу навчання дітей з особливими освітніми потребами. Проводиться аналіз готовності вчителів загальноосвітніх шкіл до роботи в умовах інклюзії. Розглянуто актуальні проблеми розвитку інклюзивної школи у сучасному українському освітньому просторі, а також окреслені шляхи вирішення даних питань.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

Ковбич-Онищук Г.К., & Супрун М.О. (2021). ІЗ ІСТОРІЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(15), 138-150. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i15.17