СТРУКТУРА ПОРУШЕННЯ ПРИ ДИСГРАФІЇ В ОБРАННІ КОРЕКЦІЙНОГО МАРШРУТУ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.132Ключові слова:
порушення писемного мовлення, дисграфія, види дисграфії, прояви дисграфії, специфічні помилки, корекційно-розвиткова робота, Індивідуальний план розвитку, початкова школаАнотація
У статті розглядається проблема урахування структури порушення в розробленні напрямків корекційно-розвиткової роботи з подолання дисграфії у дітей молодшого шкільного віку, що є актуальним у зв'язку із активною інтеграційною політикою в сфері освіти. Вивчено сучасні вітчизняні та зарубіжні дослідження у сфері логопедичної теорії та практики згідно обраної теми. Організовано цілеспрямоване обстеження дітей із дисграфічними проявами в умовах логопедичного пункту. За результатами дослідження описано категорії дітей у межах даного порушення мовлення. Доведено необхідність поглибленого вивчення індивідуальних компонентів структури порушень при дисграфії в залежності від причини, складності, поєднання з іншими порушеннями розвитку. Представлено методику вивчення дітей з порушеннями писемного мовлення.