ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.124Ключові слова:
затримка психічного розвитку, емоції, молодший шкільний вік, емоційна регуляція, емоційна диференціація, емоційна ідентифікаціяАнотація
У статті автор аналізує особливості емоційного недорозвинення у молодших школярів із затримкою психічного розвитку та визначає його взаємозв'язок із процесом освоєнням дітьми із ЗПР соціальною роллю учня. Представлено аналіз стану сформованості процесів вираження емоцій, емоційної диференціації, ідентифікації, децентрації та емоційної саморегуляції в учнів із ЗПР молодшого шкільного віку.