ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Автор(и)

  • Ірина Логвінова Інститут спеціальної педагогіки НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.124

Ключові слова:

затримка психічного розвитку, емоції, молодший шкільний вік, емоційна регуляція, емоційна диференціація, емоційна ідентифікація

Анотація

У статті автор аналізує особливості емоційного недорозвинення у молодших школярів із затримкою психічного розвитку та визначає його взаємозв'язок із процесом освоєнням дітьми із ЗПР соціальною роллю учня. Представлено аналіз стану сформованості процесів вираження емоцій, емоційної диференціації, ідентифікації, децентрації та емоційної саморегуляції в учнів із ЗПР молодшого шкільного віку.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

Логвінова, І. (2021). ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(13), 378-386. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.124