ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ СЛУЖБ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В УКРАЇНІ ТА ЧЕСЬКІЙ РЕСПУБЛІЦІ

Автор(и)

  • Тетяна Каменщук

Ключові слова:

діти з особливими освітніми потребами, дитина з інвалідністю, розвиток, інклюзивне навчання, нормативно-правові документи, психологічна служба, психолого-медико-педагогічна консультація, інклюзивно-ресурсний центр, психолого-педагогічні послуги

Анотація

У статті проведено порівняльний аналіз діяльності психолого-педагогічних служб системи освіти в умовах інклюзивного навчання в Україні та Чеській Республіці через призму основних нормативно-правових документів з урахуванням специфіки реалізації на регіональному рівні. Досвід діяльності педагогічно-психологічних служб у Чехії в умовах інклюзивного навчання був вивчений шляхом стажування (квітень 2017 р.) у співпраці з Чеською громадською організацією «Асоціацією з міжнародних питань» (АМО). Аналіз нормативно-правової документації щодо захисту та реалізації прав дітей з особливими освітніми потребами в Україні та Чеській Республіці, засвідчив про активне реформування системи освіти в обох країнах: створюються додаткові установи з надання психолого-педагогічних послуг для підсилення освітньої складової у навчанні дітей з особливими освітніми потребами, які до цього часу не мали достатнього масштабного поширення та запиту серед суспільства.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-19