ЕЙДЕТИКА У КОРЕКЦІЙНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ

Автор(и)

  • Оксана Задорожня УНМЦ практичної психології і соціальної роботи НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.120

Ключові слова:

затримка психічного розвитку, корекційно-розвиткова робота, ейдетика, ейдетизм, мнемотехніка, пізнавальна активність, пам'ять,уява, асоціативно-образне мислення

Анотація

У статті розглядається проблема посилення корещійно-розвиткової роботи з дітьми із затримкою психічного розвитку шляхом використання прийомів ейдетики. Здійснено теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури. Організовано експериментальну апробацію впливу прийомів ейдетики на ефективність корекційної роботи з дошкільниками із затримкою психічного розвитку. Встановлено, що використання прийомів ейдетики є ефективним методом підвищення у них пізнавальної активності, збагачення і закріплення словникового запасу, асоціативно-образного мислення та соціально-емоційного розвитку. Намічено основні напрямки удосконалення корещійно-розвиткової роботи з дітьми із затримкою психічного розвитку.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

Задорожня, О. (2021). ЕЙДЕТИКА У КОРЕКЦІЙНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(13), 346-354. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.120