ЕЙДЕТИКА У КОРЕКЦІЙНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.120Ключові слова:
затримка психічного розвитку, корекційно-розвиткова робота, ейдетика, ейдетизм, мнемотехніка, пізнавальна активність, пам'ять,уява, асоціативно-образне мисленняАнотація
У статті розглядається проблема посилення корещійно-розвиткової роботи з дітьми із затримкою психічного розвитку шляхом використання прийомів ейдетики. Здійснено теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури. Організовано експериментальну апробацію впливу прийомів ейдетики на ефективність корекційної роботи з дошкільниками із затримкою психічного розвитку. Встановлено, що використання прийомів ейдетики є ефективним методом підвищення у них пізнавальної активності, збагачення і закріплення словникового запасу, асоціативно-образного мислення та соціально-емоційного розвитку. Намічено основні напрямки удосконалення корещійно-розвиткової роботи з дітьми із затримкою психічного розвитку.