СИСТЕМНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗАСВОЄННЯ СКЛАДОРИТМУ ДІТЬМИ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ

Автор(и)

  • Наталія Бабич Київський університет імені Бориса Грінченка
  • Катерина Луцько Київський університет імені Бориса Грінченка
  • Оксана Таран Київський університет імені Бориса Грінченка

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.113

Ключові слова:

складоритм, сенсорні системи, психічні процеси, аналітико-синтетична діяльність, дитина з мовленнєвими порушеннями, усне мовлення, спряжене мовлення, словесна пам'ять, увага

Анотація

Зміст статті націлений на розкриття особливостей оволодіння складоритмом дітьми з особливими освітніми потребами в контексті їх сенсорного розвитку. Отримані результати дослідження дозволили будувати стратегію розвитку складоритмічної структури мовлення на базі формування сенсорних систем, дотичних до формування усного мовлення, удосконалення психічних процесів (словесна пам'ять, увага, мислення), які важливі для становлення та розвитку особистісного зростання дитини.

Перспективи подальшого розвитку окресленого дослідження полягають в апробуванні технології формування складоритмічної структури мовлення, які під час пілотного дослідження довели свою ефективність у роботі з дітьми з мовленнєвими порушеннями, тому вбачаємо доцільним впроваджувати їх в роботі з дітьми з сенсорними та ментальними особливостями розвитку.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

Бабич, Н., Луцько, К., & Таран, О. (2021). СИСТЕМНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗАСВОЄННЯ СКЛАДОРИТМУ ДІТЬМИ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(13), 300-308. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.113