СИСТЕМНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗАСВОЄННЯ СКЛАДОРИТМУ ДІТЬМИ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.113Ключові слова:
складоритм, сенсорні системи, психічні процеси, аналітико-синтетична діяльність, дитина з мовленнєвими порушеннями, усне мовлення, спряжене мовлення, словесна пам'ять, увагаАнотація
Зміст статті націлений на розкриття особливостей оволодіння складоритмом дітьми з особливими освітніми потребами в контексті їх сенсорного розвитку. Отримані результати дослідження дозволили будувати стратегію розвитку складоритмічної структури мовлення на базі формування сенсорних систем, дотичних до формування усного мовлення, удосконалення психічних процесів (словесна пам'ять, увага, мислення), які важливі для становлення та розвитку особистісного зростання дитини.
Перспективи подальшого розвитку окресленого дослідження полягають в апробуванні технології формування складоритмічної структури мовлення, які під час пілотного дослідження довели свою ефективність у роботі з дітьми з мовленнєвими порушеннями, тому вбачаємо доцільним впроваджувати їх в роботі з дітьми з сенсорними та ментальними особливостями розвитку.