ПЕРВИННА ПСИХОЛОГІЧНА ДІАГНОСТИКА В ІНКЛЮЗИВНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ

Автор(и)

  • Ганна Афузова Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.112

Ключові слова:

інклюзивне освітнє середовище, діти з особливими освітніми потребами, психолого-педагогічнии супровід, готовність до навчання, первинна скринінг-діагностика

Анотація

У статті обґрунтовано необхідність забезпечення первинної психологічної діагностики в інклюзивних загальноосвітніх закладах з метою виявлення серед дітей-учасників інклюзивного освітнього процесу тих, хто потребує створення спеціальних освітніх умов. На основі узагальнення та систематизації наявних наукових досліджень з проблеми готовності до навчання у школі подано схему комплексної скринінг-діагностики психічного розвитку дитини старшого дошкільного віку при вступі до інклюзивного загальноосвітнього закладу. Підкреслюється подальша необхідність апробації запропонованої схеми скринінг-діагностики, а також спрямування уваги фахівців на аналіз проблеми шкільної адаптації в умовах інклюзії у межах психологічного підходу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

Афузова, Г. (2021). ПЕРВИННА ПСИХОЛОГІЧНА ДІАГНОСТИКА В ІНКЛЮЗИВНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(13), 292-300. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.112