ПЕРВИННА ПСИХОЛОГІЧНА ДІАГНОСТИКА В ІНКЛЮЗИВНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.112Ключові слова:
інклюзивне освітнє середовище, діти з особливими освітніми потребами, психолого-педагогічнии супровід, готовність до навчання, первинна скринінг-діагностикаАнотація
У статті обґрунтовано необхідність забезпечення первинної психологічної діагностики в інклюзивних загальноосвітніх закладах з метою виявлення серед дітей-учасників інклюзивного освітнього процесу тих, хто потребує створення спеціальних освітніх умов. На основі узагальнення та систематизації наявних наукових досліджень з проблеми готовності до навчання у школі подано схему комплексної скринінг-діагностики психічного розвитку дитини старшого дошкільного віку при вступі до інклюзивного загальноосвітнього закладу. Підкреслюється подальша необхідність апробації запропонованої схеми скринінг-діагностики, а також спрямування уваги фахівців на аналіз проблеми шкільної адаптації в умовах інклюзії у межах психологічного підходу.