ОСОБЛИВОСТІ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ВИХОВАННЯ КУЛЬТУРИ ЛЮДСЬКИХ ВЗАЄМИН У СТАРШОКЛАСНИКІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ РОЗУМОВОГО РОЗВИТКУ ЗАСОБАМИ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.111Ключові слова:
старшокласники з порушеннями розумового розвитку, культура людських взаємин, методика корекційної роботиАнотація
Стаття присвячена результатам ефективності корекційної роботи з виховання культури людських взаємин у старшокласників із порушеннями розумового розвитку засобами української літератури. Презентовано опис розробленої експериментальної методики корекційної роботи з виховання культури людських взаємин у старшокласників з порушеннями розумового розвитку засобами української літератури, окреслено педагогічні умови, які забезпечували ефективність процесу виховання культури людських взаємин, подано кількісний і якісний аналіз результатів контрольного дослідження стану сформованості компонентів культури людських взаємин.