ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НАЦІОНАЛЬНИХ СЛОВЕСНИХ МОВ В УЧНІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ

Автор(и)

  • Олена Дробот

Ключові слова:

англійська мова, лексична компетентність, лексична одиниця, семантизація, діти з порушеннями слуху, глухі, іноземна мова, напівглухі, національна жестова мова, словесна мова

Анотація

В статті окреслено ключові особливості формування та розвитку лексичної компетентності у дітей із порушеннями слуху при опануванні ними національною словесною мовою. За результатами теоретичного аналізу виокремлено та проаналізовано труднощі які виникають під час опанування англомовною лексикою у  глухих та напівглухих учнів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-08-11