ПСИХІЧНА ОРТОПЕДІЯ У ПСИХОКОРЕКЦІЙНІЙ ПЕДАГОГІЦІ: МИНУЛЕ І СЬОГОДЕННЯ

Автор(и)

  • Микола Супрун Український державний університет імені Михайла Драгоманова
  • Дар’я Супрун Український державний університет імені Михайла Драгоманова
  • Катерина Чистобородова Український державний університет імені Михайла Драгоманова

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i22.225

Ключові слова:

спеціальна педагогіка, історія педагогіки, психічна ортопедія, органи чуття, екскурсія, природа

Анотація

У статті розглянуто історичний шлях розвитку психічної ортопедії як важливого напряму спеціальної педагогіки. Розкрито ставлення до психічної ортопедії на різних етапах розвитку дефектології. Пропонуються варіанти запровадження психічної ортопедії в корекційно-виховний процес спеціальної школи з акцентом на ролі природи. Підкреслюється значення екскурсії як методу організації позакласної роботи на прикладі конкретної екскурсії з учнями четвертого класу спеціальної школи в Ботанічному саду імені М.Гришка НАН України. Описано приклади запровадження міжпредметних зв’язків у процесі проведення екскурсійного заняття на лоні природи.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-22

Як цитувати

Супрун, М., Супрун, Д., & Чистобородова, К. (2023). ПСИХІЧНА ОРТОПЕДІЯ У ПСИХОКОРЕКЦІЙНІЙ ПЕДАГОГІЦІ: МИНУЛЕ І СЬОГОДЕННЯ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(22), 135-145. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i22.225