ПСИХІЧНА ОРТОПЕДІЯ У ПСИХОКОРЕКЦІЙНІЙ ПЕДАГОГІЦІ: МИНУЛЕ І СЬОГОДЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i22.225Ключові слова:
спеціальна педагогіка, історія педагогіки, психічна ортопедія, органи чуття, екскурсія, природаАнотація
У статті розглянуто історичний шлях розвитку психічної ортопедії як важливого напряму спеціальної педагогіки. Розкрито ставлення до психічної ортопедії на різних етапах розвитку дефектології. Пропонуються варіанти запровадження психічної ортопедії в корекційно-виховний процес спеціальної школи з акцентом на ролі природи. Підкреслюється значення екскурсії як методу організації позакласної роботи на прикладі конкретної екскурсії з учнями четвертого класу спеціальної школи в Ботанічному саду імені М.Гришка НАН України. Описано приклади запровадження міжпредметних зв’язків у процесі проведення екскурсійного заняття на лоні природи.